Energirejse til Samsø

Tilbage i 2014, fik jeg en indre guidning om at jeg skulle skabe et energetisk kraftcenter i midten af Samsø, i Danmarks Hjerte.
Her har jeg holdt retreats, hvor vi bla. har hentet healingsenergien “Conscious Heart Activation”.
Arbejdet blev guidet af de lysende bevidstheder som i mig hedder Moderen & Faderen, og Ashtatara.

For nogle uger siden havde jeg en drøm, hvor jeg tog til Samsø.
I drømmen skulle jeg åbne kanalen til Altings Moder. Hendes stemme skulle tydeliggøres i verden, og bæres ind med kærlighedens vilje og kraft.

Nogle dage senere havde jeg et indre syn hvor jeg skulle samle alle de oplevelser sammen som mennesker har haft af møder med Moderen i forskellige former og afskygninger.
Alle oplevelser skulle hentes ind som strømninger der endte i samme punkt i midten, hvorefter jeg i energien flettede dem sammen lidt ligesom bånd på en majstang.

Da jeg senere på dagen parkerede foran en genbrugsbutik, så jeg denne skønhed og hun endte selvfølgelig med at komme med mig hjem.

Om aftenen da jeg kom hjem sad min mand og så et tv-program, med en kvinde der fortæller at hun mødte Moder Maria i et syn, og at det ændrede hendes liv.
Synkronisitet!

Nu står hun her på mit kontor og taler til mig på et sprog, som kun hjertet forstår..
Hun fortæller at hendes stemme er mere tydelig end nogensinde, men at isen i verden bræger som den slår rødder i menneskers hjerter.

Alle var vi båret af en moder engang, og uanset hvordan vi er vokset op er det tid til at heale trygheden og tilliden til kærligheden, indefra det sted hvor vi ved at vi er forbundne for altid.

Helt tilbage fra syn jeg havde for over ti år siden, har jeg set og udviklet brudstykker af en healing der kan reparere den energetiske navlestreng, og heale den uhensigtsmæssigt brudte symbiose.
Både det slip der sker i virkeligheden når navlestrengen klippes i de første spæde minutter af livet og vi går fra indre symbiose til ydre symbiose – men også healing af de chok og traumer der sker, som følge af brud i den følelsesmæssige forbindelse hjerter imellem.

Nu er det tid til at samle delelementerne og flette den nye tids hjertebånd, med støtte fra Moderens mange udtryk igennem tiden.

Derfor har jeg nu smedet en tur til Samsø sammen, hvor vi skal åbne til det vigtige arbejde for jordens fødsel ind i Hjertemagiens tidsalder. Og samtidig skal vi føde healingen Moderens Hjerte, ind i jordens felt.

Det bliver en indre og ydre healings- og opdagelsesrejse – ligesom det bliver et arbejde for kærligheden og balancen i verden.

PRAKTISK:

Vi er afsted d.9, 10 og 11 September

Jeg har fundet et skønt sted med højt til loftet, hvor vi kan være 10-12 personer sammen.
Vi skal være lidt hurtige med bookingen, så derfor vil jeg høre om nogle af jer gerne vil med og er klar på at tage en beslutning her i løbet af weekenden her.

Vi skal primært arbejde i fælleshuset og ved den portal jeg har arbejdet på de sidste 8 år, som ligger i Stauns, midt i øens hjertecenter.
Derudover skal vi ud til en Hellig Kilde, og til Issehoved som er den nordligste del af øen.

Ud fra hvad jeg allerede nu mærker i energien, kommer det til at blive et stort, dybt og transformerende arbejde. Og jeg har set at vi under arbejdet danner en aktiverende healing, som efterfølgende kan formidles af alle deltagere på rejsen.

PRIS:
i alt: 4500 kr.
Prisen er inkl. kursus/undervisning fra Fredag kl. 15 til Søndag kl.15, deleværelse og fuld forplejning.

Det er også muligt at dele det op og være med til undervisningen, men selv stå for kost og logi.
Kursusdelen koster 2500 kr.
Kost koster 500 kr.
og Logi koster 1500 kr.

Din plads bliver reserveret ved indbetaling af depositum på 1500 kr. (for fælles logi indbetales depositum senest d.14.08 kl.22.00)
Det resterende beløb på 3000 kr. betales senest d. 01.09.22
(Depositum for logi bliver ikke refunderet ved afmelding)

Betalingsoverførsel til:
Nordea Bank
Reg: 1971
Konto nr: 0749-433-906
MobilePay: 27286066

Prisen er ekskl. transport. Du står selv for transport, og kan tage en færge til Samsø fra Hou eller Kalundborg. Du kan tage bil, cykel eller gå ombord på færgen, og bestille en telebus eller taxi fra havnen til Besser.
Vi vil så vidt muligt koordinere samkørsel blandt deltagere inde i Facebookgruppen, som jeg har lavet til turen.

Der er også mulighed for at sætte telt op i haven ved siden af huset, hvis man ønsker mere privatliv. (Jeg kan tage telte med)

Bliver vi mere end 10 personer, booker vi et ekstra hus.

Der findes dyner og puder i huset, linned og håndklæde medbringes selv.

Medbring også praktisk tøj til at være ude, og evt. en sidde-pude og et tæppe til når vi arbejder under åben himmel.

Tilmelding og spørgsmål på e-mail: rebekka.lassesen@mail.com